Dagmar Patrasová alias Dáda už ve svých pětašedesáti letech není žádná mladice, ale ani to jí nebrání k tomu, aby vypadala skvěle. Po návštěvě u známého stylisty Jiřího Hrabala vypadá jako svá o 20 let mladší verze.
Legendární Dádě se návštěva vyhlášeného kadeřnického salonu Jiřího Hrabala vyplatila, posuďte sami ve srovnání s vrchní fotografií. O kolik let vizuálně omládla?
Do rukou tohoto odborníka se ovšem nedala poprvé. Takhle okomentovala návštěvu stejného salonu už minulé léto. „Zatímco paparazzi okupují můj dům, já si užívám u stylisty Hrabala. Moc a moc děkuji za péči, jsem maximálně spokojená,“ okomentovala svou tehdejší fotku na Instagramu.
Po rozchodu Felixe Slováčka s Lucií Gelemovou se spekuluje o možném návratu Patrasové ke Slováčkovi. Že by se těmito kroky chtěla Dáda zalíbit právě jemu?
error: Kopírovat obsah tohoto webu je bez písemného souhlasu zakázáno.
Spravovat Souhlas s cookies
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.